2018 - Reisverslag uit Kemmel, België van Ab Veerman - WaarBenJij.nu 2018 - Reisverslag uit Kemmel, België van Ab Veerman - WaarBenJij.nu

2018

Door: Ab

Blijf op de hoogte en volg Ab

20 Maart 2018 | België, Kemmel

Maandag 15-3-18
Bij mijn grote vriend Max Beer uitgenodigd om te komen eten hij head een vlaamse stoofschotel bereidt en deze hebben we weg gespoeld met belgiesche bieren.dus overnacht op de mookhoek.

Dinsdag naar de kalmhoutse heide gereden ,en mijn nieuwe navigatie Sygic uitgeprobeerd deze is speciaal voor campers .het vorige navigatiesysteem was van tomtom en ik heb er 5 gehad in 8 maanden tijd de en allemaal het zelfde probleem ,accu defect of de aansluiting voor het opladen.

Woensdag vertrokken naar Wervik mooie camperplaats a€10 per drie dagen incl stroom.deze plek ligt naast de balokken een nieuw natuurgebied ontstaan door enige bochten uit de Leie te halen in 1992er zijn veel oude rassen van bomen aangeplant en mooie stukken moeras waar nu kamsalamanders in voorkomen

Zaterdag 10-3-18
Richting Kemmel gereden en daar de commandobunker bezichtigd deze is uit de tuid van de koude oorlog maar was na de bouw eigelijk al achterhaalt.maar intressant om te zien nog veel bakeliete telefoons .

• 24 Maart 2018 - 15:20

Albert Kastelijn:

Hallo Ab,

Wat leuk dat je een verslag maakt!!!

Alles goed aan boord, ook met de hond?
    Blijf je voorlopig op Frans grondgebied, of ben je inmiddels al weer op doorreis.
    Geniet er van en we horen van je.

Met vriendelijke groet,

Albert en Tony Kastelijn