Le hourdel - Reisverslag uit Le Hourdel, Frankrijk van Ab Veerman - WaarBenJij.nu Le hourdel - Reisverslag uit Le Hourdel, Frankrijk van Ab Veerman - WaarBenJij.nu

Le hourdel

Door: Ab

Blijf op de hoogte en volg Ab

20 Maart 2018 | Frankrijk, Le Hourdel

Zondag eerst een brocante wezen bezoeken ,maar niets van mijn gading dus doorgereden naar le hourdel een gratis camperplek op 50 meter van de zee.bij aankomst veel wind (storm) en regen maar toch het strand opgegaan met de hond ,en wat gewandeld snuffy liep aan de waterkant en ik zag opeens 3 zeehonden in de buurt zwemmen, een er van was erg nieuwschierig en kwam steeds dichter bij op een gegeven moment was hij/zij nog maar 10meter bij snuffy vandaan ,en was erg geintreseerd waar mijn hond mee bezig was.ik heb op mijn gemak dus foto's kunnen nemen al viel dat niet mee door de storm.
Dinsdag 13-3-18
Was het prachtig weer er lagen veel zeehonden te zonnen, ook nog nederlanders ontmoet die in een camper woonde tot de dochter naar school moest.
Woensdag en donderdag veel zeehonden gespot en veel gewandeld.

• 20 Maart 2018 - 19:42

Julika:

Zijn echt leuke foto's, hoe reageerde Snuffy trouwens op die zeehonden?