Wervik,Estaires,st.vernant - Reisverslag uit Wervik, België van Ab Veerman - WaarBenJij.nu Wervik,Estaires,st.vernant - Reisverslag uit Wervik, België van Ab Veerman - WaarBenJij.nu

Wervik,Estaires,st.vernant

Blijf op de hoogte en volg Ab

15 April 2019 | België, Wervik

De eerste dagen door gebracht op de Kalmthoutse heide,daarna naar Lokeren gereden en op de parking tevens camperplek een nacht doorgebracht.
De parking is naast het park wat voorheen de tuin van het kasteel was ,is nu een mooi wandelgebied .
Naast mij stonden nog 4 Campers waarvan drie er permanent bewoond worden .
Een echtpaar had de camper een jaar geleden nieuw gekocht en ook een jaar ellende achter de rug,deze camper viel gewoon uit elkaar ,wanden komen los ,je zakte door de vloer heen ramen scheurde, deuren die kapot gaan dus een brok narigheid .
Maar toch weer een nieuwe aan geschaft.
Van Lokeren naar Wervik gereden hier sta je aan de rand van het natuurgebied de Balokken.
Drie overnachtingen voor €10,00 met stroom 16amp en water en wat je verder nodig hebt.
Ook hier stond het heel het weekend vol met camperaars,waar van een aantal ook in de camper woont.
Een jonge dame staat met haar camperbus al 4maanden op de parking want het vliegwiel /starterkrans is gescheurd ,en geen poen om het te laten maken .
Na Wervik doorgereden naar de gratis camperplek Aire de camping-cars Estaires klein dorpje in Frankrijk sta op 60meter van de rivier de Leie.
Naast de Petang banen en de brandweer kazerne hier waren vanmiddag een klasje kinderen op bezoek dus heel de middag gingen de sirenes en toeters en bellen ,maar nu is het weer rustig .
Morgen vertrek ik naar st.Vervant ongeveer 35km rijden .

• 15 April 2019 - 15:36

Michel & Hennie:

Hallo Ab leuk weer eens wat van je te horen we wensen je een
    Goede en leuke reis toe en zullen je volgen Gr Michel & Hennie.

• 16 April 2019 - 13:13

Marianne:

Fijn om weer onderweg te zijn zo te horen. Houd jij de boel maar heel. Heel veel plezier. Wij volgen je ;)

• 18 April 2019 - 06:36

Henny&Marianne:

Hoi Ab, hij gaat weer lekker zo, alles goed met Snuf, je gaat in ieder geval de zon tegemoet, rustig aan je hebt er de tijd voor!

• 18 April 2019 - 14:00

Wim En Elly Santbergen:

Hoi Ab,
    Leuk, we gaan je avonturen weer tegemoet zien.
    Groetjes van een zon overgoten eilandje.