Wandrille Rancon - Reisverslag uit Frankrijk, Nederland van Ab Veerman - WaarBenJij.nu Wandrille Rancon - Reisverslag uit Frankrijk, Nederland van Ab Veerman - WaarBenJij.nu

Wandrille Rancon

Door: Ab

Blijf op de hoogte en volg Ab

25 Maart 2018 | Nederland, Frankrijk

Door de harde wind vertrikken naar Wandrille Rancon naar camperplaats impasse ferme de la mare.
Plaats bij een vrij grote boerderij met uitzicht over het dal €8,00 per dag.
S'avonds snuffy uitgelaten om 22.00 en toen was het -2 gr en een ooste wind verdomd koud dus .De andere ochtend sneeuw.
Dinsdag wilde ik vertrekken maar nog steeds wit buiten dus nog een dag blijven staan.

Woensdag 21-3-18
Redelijk weer en vertrokken naar Vieux Port onderweg boodschappen gedaan bij le clerc een behoorlijke winkel met 21 kassa's ,toen gelijk doorgereden en een goed plek op gezocht aan de Seine in Vieux Port plaatsje bestaat uit prachtige oude huizen met rieten kap ,en geen nokvorsten maar een sooert plaggen met crysanten er in geplant.de zon liet zich steeds meer zien.
Donderdag ochtend heel koud in de camper kachel stond op storing , opnieuw opgestart maar weer storing het lpg filter verschoont hielp ook niet.
Toen maar het reduceer vervangen en ja hoor we hadden weer warmte in de camper ,in tussen nog een nederlands stel gearriveerd deze zijn voor een jaar op reis met de camper.
S'middags wet zijn alle buiten gegeten en daarna geborreld.Snuffy was gelijk bevriend met hun papilon ( vlinder) hondje een schat van een beest.
Zaterdags prachtig weer en de restjes opgemaakt.

Zondag vroeg op voor de formule 1 en de klok ook nog een uur vooruit te zetten
Intussen 4 franse campers aangekomen maar ik vertrek maandag naar Deville vuil watertank en wc zijn bijna vol en ik moet vers water innemen.