Polen - Reisverslag uit Zagony, Rusland van Ab Veerman - WaarBenJij.nu Polen - Reisverslag uit Zagony, Rusland van Ab Veerman - WaarBenJij.nu

Polen

Blijf op de hoogte en volg Ab

02 Juli 2018 | Rusland, Zagony

Donderdag 28-6-18
Op tijd opgestaan en naar de grens met Polen gereden ,leuke route een gedeelte ging dwars door een moeras helaas geen enkele plek om te stoppen voor wat foto's,
Dus de Poolse grens over en richting Wolin ,wat ik niet gezien had was dat je via een ferry het meer over moest.
Aangekomen bij de ferry had ik nog geen bank gevonden om geld te wisselen ,maar brutaal de ferry opgereden ,blijk het gratis te zijn en je vaart toch zeker 10 minuten .
In Wolin een pinautomaat op gezocht en nu heb ik dus ZLOTYCH een zloty is ongeveer €0,22dus maal 4 en je zit in de richting van een euro.
Aan gekomen op de CP van Wolin blijk dit een oude camping tezijn aan een groot meer en je mag hier nu gratis staan en er is een strandje ,hier heeft snuffy van genoten .

• 04 Juli 2018 - 12:36

Doma:

Puur genieten en jij ook