Sotterville sur mer - Reisverslag uit Le Hourdel, Frankrijk van Ab Veerman - WaarBenJij.nu Sotterville sur mer - Reisverslag uit Le Hourdel, Frankrijk van Ab Veerman - WaarBenJij.nu

Sotterville sur mer

Door: Ab

Blijf op de hoogte en volg Ab

20 Maart 2018 | Frankrijk, Le Hourdel

Vrijdag ochtend vertrokken uit le hourdel en naar sotterville sur mer gereden, daar sta je hoog op de rotsen met de camper en er is een trap naar benedenvan 231treden dus er af en naar het strand het uitzicht is op de rotsen veel mooier dan beneden dus omhoog weer 231 treden , s avonds is er nog een duitser met zijn camper bij gekomen maar verder heeeeeel rustig daar tot de andere ochtend het begon heel hard te waaien en ik kreeg zeebenen in de camper dus vroeg vertrokken ,en een plek opgezocht waar ik uit de wind stond na even zoeken naar Wandrille Rancon gereden naar een plaats bij een grote boerderij.zondag ochtend was het koud en er lag sneeuw dus ik blijf hier masr staan tot het wat beter weer wordt sta aan de stroom en gebruik dus weinig lpg om ik nu electries de camper kan verwarmrn.

• 20 Maart 2018 - 15:13

Cees Vos:

Het is wel leuk Ab, maar goed dat je nu een prachtige camper hebt.

• 20 Maart 2018 - 23:15

Monique:

Hoi ab
    Leuk al je verhaaltjes en foto s
    Groetjes van mensen van de schiet ,geniet lekker en tot gauw xxxx

• 21 Maart 2018 - 20:13

Wim:

Leuk Ab mooie foto's en leuk zo n verslagje van waar jij ben en wat je ziet.
    Groetjes Wim en Elly