Artaix ,kookles - Reisverslag uit Artaix, Frankrijk van Ab Veerman - WaarBenJij.nu Artaix ,kookles - Reisverslag uit Artaix, Frankrijk van Ab Veerman - WaarBenJij.nu

Artaix ,kookles

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Ab

09 September 2019 | Frankrijk, Artaix

27-8-2019
Aangekomen in Beaulon aan het canal laterale le Loire ,hier is een gratis camperplek ook de stroom en water zijn gratis het nadeel is dat de weg er dicht langs loopt,aan de andere zijde sta je aan het kanaal bij de aanleg plaats voor boten ,en je kan onder de bomen staan voor wat schaduw.
Hier moet je voor de stroom betalen €2 voor 6uur.
En ga niet de gratis stroom van de boten gebruiken dat kost je een flinke prent.
Zondag naar de F1 gekeken ,ontzettend teleurstellend voor ons Nederlanders ik zag dat na de crash diverse schotels al weer Nasr beneden gaan .
Ik heb met een paar andere Nederlanders buiten onder de luifel zitten kijken ,makkelijk zo'n draaibare tv .
Maandag 2-9-2019 doorgereden naar een van de mooiste plekken om te staan de aire naturelle van Artaix dit is een gratis camping ,met wc ,water en gratis stroom we staan momenteel met zes Campers op een 16 amp stopcontact ,we gebruiken 2x een drieweg stekker en een maal van camper naar camper .
Het weer is heerlijk overdag 24-28gr en s'avonds koelt het lekker af.
Van ochtend om 6uur was het 8gr zag ik op de thermometer ,dus lekker weer onder de wol gekropen .
Nu ik dit schrijft rond 10.00 uur is het al weer 22gr. Dus weer buiten ontbijten .
In Artaix heb ik afgesproken met een stel uit Duitsland en uit Schotland ,helaas heeft Danielle haar arm gebroken ,en haar vakantie wordt ingekort .
En hier ontmoet ik bij toeval een Frans echtpaar dat ik nu in vier jaar ,al viermaal ontmoet hebt hij speelt elke middag een uurtje accordeon ,het is niet mijn muziek maar hier aan het water klinkt het best leuk. .
Blijf hier nog wel even

  • 09 September 2019 - 23:44

    Henk Goessens:

    ziet er leuk uit heb je frans leren koken dit weekeind een elcamino weekend geweest in meyel mijn auto is haadt klaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Artaix

Mijn eerste reis

een lekker begin met veel regen hier in sas

Recente Reisverslagen:

01 November 2021

Terug

29 September 2021

Bretagne

19 September 2021

Onderweg

30 Augustus 2021

Artaix

08 Augustus 2021

2x een spuit
Ab

Bustner Aviano I 684

Actief sinds 16 April 2012
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 38732

Voorgaande reizen:

16 Juni 2022 - 01 Augustus 2022

met 3 opstap

10 Mei 2012 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: