Dominikow - Reisverslag uit Dominikowo, Polen van Ab Veerman - WaarBenJij.nu Dominikow - Reisverslag uit Dominikowo, Polen van Ab Veerman - WaarBenJij.nu

Dominikow

Door: Snuffy

Blijf op de hoogte en volg Ab

02 Juli 2018 | Polen, Dominikowo

Vrijdag 29-6-18
Door gereden naar een camping in Dominikow ,de camping was 25zlothy de camperplaats verder op 3x zo duur .
Ook hier sta ik weer aan een meer met een zand strandje.veel bos om te wandelen .

Zaterdag vroeg op had weer 200km voor de boeg (neus) van de camper alles 2baansweg je mag er 90 km maar bij elke afslag 70km en in de dorpen meestal 40km ,maar na 3,5 rijden aangekomen in Wijzwanie hier is de CP ook weer op een camping midden in de bossen ,de laaste 16km was het wegdek niet best snelheid 30-40km maar de laatste 3 km waren wasbord hier kon ik niet harder dan 5-6 km ,en ik moet er ook weer over als ik verder gaat ,maar ik blijf hier tot dinsdag.

Zondag 1-7-18
Vanochtend om 4.30 was het 9gr buiten ik sta hier aan de stroom dus de kachel op 17gr gezet is aangenamer om uit bed te komen ,
Op een gegeven moment dacht ik dat het regende maar het waren kwikstaartjes die over het dakluik aan het lopen waren .
Vanmiddag weer naar de F1 kijken of Max weer een podium plaats haalt

• 02 Juli 2018 - 16:17

Marianne:

Leuk van die kwikstaartjes.

• 04 Juli 2018 - 12:39

Domarianne :

Je zou de kwik krijgen en max heeft een wereldrace gereden .