Clerac,bourg - Reisverslag uit Lurais, Frankrijk van Ab Veerman - WaarBenJij.nu Clerac,bourg - Reisverslag uit Lurais, Frankrijk van Ab Veerman - WaarBenJij.nu

Clerac,bourg

Door: Ik

Blijf op de hoogte en volg Ab

15 April 2018 | Frankrijk, Lurais

Maandag-9-4-18 vol op zon
Afscheid genomen van mijn engelse buren hele aardige en vriendlijke mensen met hunhond van 17 jaar oud,dus op naar Clerac dat was maar 48km ,maar helaas een bord met de tekst DEVATIONdus deze gevolg is het in eens 36 km verder rijden.maar toch aangekomen de camperplaats is een klein parkje maar net wat tedicht bij de doorgaande weg dus wat verkees lawaai .
De andere ochtend eerst de LPG tanks gevuld (€15,00) en door naar Bourg gereden een prachtige oude ommuurde stad,we staan hier vlak aan de rivier de Gironde .S'avonds werdt de lucht in eens heel donker dus spullen naar binnen en regen onweer hagel en dat was best een pleuris herrie in de camper door dat er een groot dakluik oplegt.

• 15 April 2018 - 21:36

Marianne & Dominic:

Oordoppen en optie . Schieten maakt ook herrie -)))